Valborg

www.emeran.blogg.se
Valborgshelgen är över och det är redan måndag, och denna måndag måste firas ordentligt för att lindra den kraftiga skolångest som drabbat mig det senaste. Sommaren ligger alltför nära och det faktum att lediga dagar är det skönaste som finns gör att kurslitteraturen ligger och dammar på hyllan. Jag mjukstartade denna dag med film och godis (tog ett avbrott i mitt godis-stop men heja mig som klarade flera veckor!) och nu har jag precis skrivit klart några sidor om ledarstilar. Nu inväntas nästa plugg-paus och den kommer nog sträcka sig så långt tills imorgon bitti.. Är man skoltrött så är man!

Kommentarer
Postat av: Helena

Din klänning <3 Länge sen jag träffade Andreas & Erik nu, de är supergoa! De andra tjejerna från din fest i höstas är goa med :)

2011-05-02 @ 17:51:51
URL: http://justh.blogg.se/
Postat av: Emilia

åh <3 snart ses vi! fredag typ! :D

2011-05-03 @ 10:42:25
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0