Fullt ös medvetslös



Eftersom våren har lurat bakom hörnet det senaste packade jag ner alla varma skor och kläder i källaren, och tji fick jag för att ta ut segern i förskott. Frost, regn och hård vind var inte alls mina pumps och tygskor beredda på! Så idag blev det helsvart, från topp till tå för att komma in i denna höststämning som pågår när det egentligen borde bjudas på bara ben och solhattar på sönderblekt hår..!

Men trots att maj sviker så har jag haft en underbar dag. Fullt ös i campushallen hela dagen med basket, och svetten har runnit så mycket att jag nästan kunde glida mig fram genom salen. Det har varit hysteriskt mycket skratt, och ett par hårda bollar i ansiktet fick jag även utstå OCH väldigt många vurpor i mina desperata försök att slå killarna i basket. Varför ens försöka liksom? Men med kämparglädje och vilja kommer man långt ska jag säga er, och mina blåmärken och skrapsår håller nog med! Nu ska jag få i mig något att äta innan jag sticker iväg till gymmet för att köra spinning! Och ikväll blir det mys med världens bästa kille


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj oj oj.. Vad du tränar o står i.. Jag har världens träningsvärk sen igår..! Glöm inte vilodagar o mys en massa me e sen:-) pussar

2011-05-05 @ 17:32:49
URL: http://lottascardagsrum.blogg.se/
Postat av: Frida

ni är sååååå fina :)

2011-05-06 @ 11:08:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Emilia

Aw tack gumman (gummorna) :) Saknar dig redan Fridisen!

2011-05-06 @ 11:14:15
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0