Att ha ett brustet hjärta

Höjden av självironi. Jag googlade just "fjortisfilm" och fick upp en bild på mig själv. Bör tillägga att denna sökning gjordes då det bästa som matchar en pizza är just den sortens film som inte öppnar upp för många chanser till att jag gråter ögonen ur mig. För det är ungefär så min situation ser ut just nu. Jag gåter tills ögonen är röda och pulserar, tills ögonlocken är stora som svampar och tills min näsa ser ut som en parmesan-stump. Och även om jag vet att jag inte borde blogga och dela med mig av något här just nu (eftersom vissa av er bara är nyfikna och gottar er i min hjärtesorg) så skulle jag bara vilja säga att I just don't give a tiny rat's ass. Och hur jag vet att en del av er bara är nyfikna? Sedan min fästman bröt förlovningen så har min besökstatestik skjutit i höjden. Det säger väl en hel del?

Förutom ett krossat hjärta så har jag världens finaste Lotta som varje dag försöker lappa ihop del för del. Hon sover vid min sida, håller om mig, tröstar mig, matar mig och ger mig riktlinjer. Förutom henne har jag mina guldkorn till vänner som lyssnar och peppar, är så glad att jag har er. Ni vet vilka ni är

Jag ska försöka fortsätta blogga, hur töntigt det än må vara and what so ever, för mitt liv är inte över. Mitt liv har bara börjat. Och även om jag kommer gråta ögonen ur mig varje dag för resten av mitt liv på grund av en saknad så djup som bara kära kan förstå, så ska jag leva och kämpa, för att varje dag försöka må lite bättre. Peace.
www.emeran.blogg.se


I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken.


Kommentarer
Postat av: Frida

finaste du! du vet att jag finns här och hur svårt de än må vara så vet jag att du klarar det. det är tillåtet att sakna och vara ledsen, hur mycket och hur länge du vill men låt inte livet så till spillo utan umgås med folk som gör dig glad och peppar dig! du är bäst <3

2011-05-27 @ 09:53:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Helena

Håller med Frida! Emilia du är ung, snygg som få, har en fantastisk skön, social och smart personlighet och du har hela livet framför dig. Att män kan vara svin är inget nytt. Satsa på dig själv nu och bara dig själv! För bara den bästa är värd dig och det visade sig inte vara den du trodde, det vet du!



Jag finns här för dig, ett telefonsamtal bort eller några få kilometer. Kramar <3

2011-05-27 @ 11:43:34
URL: http://justh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag känner inte dig mer än genom bloggen och hade ingen aning om detta. Men ändå är jag ledsen för din skull och hoppas att du har många ljusa stunder som väntar på dig runt hörnet. Ta hand om dig!

2011-05-27 @ 11:57:24
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Linda

Tycker din inställning om att försöka må lite bättre för varje dag verkar sund! Jag tror på dig Emilia! Även om du inte ser nått ljus just nu kommer du till slut att göra det! Du får försöka tänka framåt..Ta hand om dig iaf gumman<3

2011-05-27 @ 12:32:10
Postat av: jonna

hjärtat, förstår att det är jättesvårt. det viktigaste är nog att se allt det ljusa som finns kvar i livet och veta att allt det finns kvar för dig och att livet går vidare hur svårt det än är. jag åker mot göteborg på tisdag i bil, säg till om du behöver åka med om du ska hem : ) älskar dig honey <3

2011-05-28 @ 19:37:33
Postat av: Emilia

Tack fina underbara! Ni anar inte hur mycket det betyder för mig, mer än ni tror :) Tusen tack för era fin ord. Kärlek ♥

2011-05-29 @ 13:40:34
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0