Att ha haft helg

Helgen alltså. Knepigt hur en så otroligt rolig helg kan kännas så lång! Fredagen bjöd på grillning hemma hos Carro med underbara tjejer, och det började spåra ut redan efter första timmen. Med andra ord är resten av kvällen både en aning suddig och även en av de roligaste kvällarna på jag-har-inte-en-susning-hur länge! Jag har dansat som aldrig förr, jag har träffat den sortens människor jag aldrig annars träffar, galna människor, roliga människor, livsfarliga människor. Jag har haft långa samtal med en krogpräst (visste ni att det existerade?) och jag har varit så uppe i nuet att det enda som existerat har varit asgarv och då menar jag verkligen asgarv.

Linköping har bjudit på fint väder, god mat och imorgon är det redan måndag igen och jag vet inte hur jag ska uthärda en vecka med rapportskrivning när jag redan längtar tillbaka till Göteborg och den där känslan av frihet. Men nu är det fortfarande söndag och nyduschad i en nyskurad lägenhet ska jag ha Solsidan-maraton och drömma mig bort bland vit inredning och vackra klänningar i Svensk humor när den är som bäst. :) Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0