Att ha en kluven personlighet

Utmanar denna fredagen den trettonde och sitter (bältad) på bussen på väg till min kära Carolina för att tillbringa tjugofyra timmar med henne! Planerna för kvällen, som redan är uppstyrda, har jag inte riktigt förstått än (som vanligt) men det jag vet är att hon har biljetter till något där det bara kommer vara rockare och rockmusik. Perfect. Carro sitter väl redan och skrattar åt hur missplacerad jag kommer vara! Jag ser mig själv framför mig i ett hav av svartklädda (självklart livsfarliga) människor som skriker till något som likar en tonårshormon medan jag blir runtknuffad i mina rosa tolvcentimetetsklackar och i desperata försök försöker be snällt till någon att snälla sänka musiken... Neeeeee! Ikväll gäller all in och om det så är det sista jag gör så ska jag ligga på ett hav av händer och somna i en fontän någonstans längs Avenyn tills jag vaknar av att fiskmåsarna pickar på mig. Typ. Mina soldatkängor från Replay är på, skinnjackan med fransar är nerpackad och nu laddar jag med rock i öronen för att komma in i rollen. Nu köööör vi! (Varvar med lite Melissa Horn också, nån måtta får det ju lov att vara)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åker du hem imorgon igen eller hur länge stannar du i göteborg? puss malin

2011-05-13 @ 12:21:56
Postat av: Emilia

Jag åker hem imorgon ja, blir bara snabb-besök för att ha egentid med Carro :) Kände att jag behövde komma från Linkan lite. Men vi kan höras i veckan!

2011-05-13 @ 12:24:54
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0