Inte okej


www.emeran.blogg.se
Sitter på tåget mot Linköping. Försöker avnjuta min sushi jag köpt med mig för att försöka överleva denna dag. Jag har seriöst aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv. Jag. Ska. Aldrig. Mer. Dricka. De där tequila shotsen innan stängning var minst sagt onödiga, och ett djupt jack i mitt ben som fortfarande blöder påminner om hur jag borde gått hem redan då. Och även om världen aldrig gick under igår så känns det så för mig idag. Jag vill bara hem nu, till min säng, och framför en romantisk komedi vräka i mig massor av mat, för gud hjälpe mig det är absolut ingen botten i mig idag! Nu ska jag kläcka en fanta och klunka som om det vore liv eller död. Dra åt helvete vad gott det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0