Gårkvällens



Efter att ha flyttat och burit möbler hela dagen fick jag äntligen spendera kvällen med god mat, drinkar och snygga fotbollsben på storskärmsbild. Hade velat säga snygga fotbollsspelare, men who am i kidding liksom? Allstar Sportbar fick iallafall smaka på riktigt tjejbesök, och med tanke på att vi både är gapiga, extremt flamsiga och endast var omringade av killar som var djupt koncentrerade i matchen är det inte konstigt att hela stället la märke till att vi var där. Höga glädjetjut, massor av skratt och huligansnack senare landade vi på Storans uteservering. Där bjöds det på japaner (meningen avslutas inte där) som utförde kampsport och dansade för oss i regnet. Det var en syn för gudarna om man säger så.

Nu ska jag packa upp hela 5 soppåsar med kläder, fundera ut hur jag ska möblera min lilla etta och göra klart alla tråkiga måsten i skolan så att jag äntligen kan få mysa och ha egentid. Efter att ha haft besök hela helgen, varit i Örebro och hämtat alla mina möbler och kläder (som nog var det jobbigaste jag har behövt göra i hela mitt liv) så kan det behövas. Alla ni underbara, kärlek till er


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fin du är! Snygg jacka :)

2011-05-29 @ 15:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0