Bästa trion

Vaknar upp efter en helkväll med mina girls, och de där vinglasen känns av ganska kraftigt i huvudet idag fast jag metodiskt klunkade i mig det där vattenglaset (plus ipren) inatt som jag försäkrade mig om skulle få upp mig pigg och solredo idag! Sådär briljant man tror sig är på natten efter några flaskor vin visar sig vara ganska fel såhär dagen efter. Men uppe i tid var jag i alla fall - solredo är jag i alla fall, det är bara den där lilla detaljen att jag är halvt blind och halvt hjärndöd. Men annars så är jag redo och klar för en underbar lördag! Hur mår ni idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-07 @ 11:11:19
Postat av: Anonym

Fina!

2011-05-07 @ 12:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0