This weekend

Jag har haft en underbar helg, utan bakfylla och ångest (bortsett från den som skvallrar om att helgen redan är över) vilket känns ljuvligt. Inga mystiska kontoutgrad där åttahundra kronor försvunnit spårlöst eller några trasiga strumpbyxor här inte! Vi har smuttat vin och ätit massor av godis, skrattat lungorna av oss mitt i natten och väckt hela huset. Vi har varit hos Lotta & Robert på middag och kollat på film. Vi har haft sovmorgon och tidig morgon. Baby har fått shoppa loss för mitt presentkort på H&M och köpt superfina kläder. Vi har ätit semlor och njutit av en söndag innan Erik till slut tog farväl och lämnade Linköping. Helgen har gått så otroligt fort och jag vet inte om jag är redo för en ny vecka. Jobb vankas, en hel del föreläsningar och tid i campushallen för dans, motorik och bollsport. Ett nytt portfolioarbete ska påbörjas och träning ska hinnas med varje dag. Och inte för att det är speciellt mycket att ha på schemat (vi studenter lever som bekant universums slappaste liv) så känner jag bara för att vara ledig. Men det är bara att slänga den tanken i papperskorgen och tagga till för en ny och fartfylld vecka som kan bli hur bra som helst, bara jag vill! ;) Och vi får ju inte glömma, vi börjar gå mot vår!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jag hoppas jag får se lite vide när vi åker till Sverige nästa vecka. Så vackert och vårigt!

2011-03-06 @ 19:30:07
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: jonna

sötnöt! hinner du med en lunch í veckan så vill jag ha dig eller bara vin, och ost &kex mys! puss hjärtat

2011-03-06 @ 20:56:54
URL: http://outoftime.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja! Låter supermysigt, ska se när jag hinner i veckan så får vi styra något gumman :)

2011-03-07 @ 11:32:20
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0