Saturday I'm in love

Imorse gick vi upp halv åtta och startade dagen med en långpromenad i solen. De där första vårkänslorna kliade i näsan och jag kan nästan svära på att det låg och tryckte i rabatterna, vårblommorna bara väntar på att få titta fram! Efter promenaden begav vi oss till gymmet där Lotta väntade. Vi körde spinning + pump och damn it vad skönt det var! Underbara lördagmorgon. Efter en dusch och lunch är jag alldeles mör i kroppen. Jag tittar ut och ser solen skina och Domkyrkans torn glittrar i guld (mm jag älskar min utsikt) och trots att det bara tar en minut att trilla ner till närmaste uteservering som serverar semlor så känner jag bara för att krypa ner bredvid min baby och dricka kaffe i sängen. Just det, det är lördag idag. Och idag ska vi bara vara.
www.emeran.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0