Bildregn

Galet vad seg jag är idag, men det var det värt efter en helt fantastiskt rolig kväll med världens bästa klass igår! Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv under en och samma kväll, min röst är förstörd och jag har träningsvärk i magen. Delvis beror träningsvärken på limbotävlingen vi hade som jag efter mycket svett och kramper vann med en lutning i knähöjd, helt sinnessjukt. Det stod länge mellan mig och Ben som är ungefär en meter lång och har gått i breakdance och att se hans besvikelse när han förlorade var den största njutningen jag fått i år. Moha! Men det var värt all värk för att vinna! Utöver limbo och en massa galen dans gjorde vi lekar där alla skämde ut sig  mycket och alla filmer från igår är sekretessbelagda i minst 10 år, MINST! Helt galet rolig kväll i alla fall och lyckan över att få ha den klassen går inte att beskriva, ni är BÄST.



The claw!

Fyllelekar!

Haha Lisa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA ÄLSKART!

2011-03-28 @ 14:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0