Älskade helg

Lördagen spenderades med mina älsklingar i Norrköping. Vi var på Norrköpings Visualiseringscenter och kollade på en film som "tog oss med på en rymdresa" vilket var riktigt häftigt! Erik blev nära åksjuk av det och min mage pirrade konstant innan det kändes som att jag skulle somna av välbehag. Hade utan tvekan velat ha en liknande salong hemma hos mig, ingen dålig upplösning på filmkvällarna då inte! Eftersom jag och Erik är superfascinerade av rymden var vi lite lyriska :) Men bara tanken på att vårt enorma solsystem endast är ett litet sandkorn i det oändliga universum får hjärnan att vrida sig några varv. Utöver Visualiseringscentret tog vi en promenad genom Norrköpings otroligt fina gator och åt på en mysig restaurang inne i en gränd. Jag älskar Norrköping! Så vackra byggnader, kullersten överallt och små söta caféer :) När vi kom hem hade vi mys i soffan med alla syskonen och kvällen spenderades på restaurang med hela gänget och vi åt tills vi rullade hem därifrån. Underbar lördag!




Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, så fin helg du har haft :) Vad kul att du gillade Norrköping!! :)

2011-03-20 @ 18:05:29
URL: http://justh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Otroligt fina hus! Har bara svängt in till Norrköping för shopping när vi är i sommarhuset men det lilla jag sett gillas.

2011-03-22 @ 10:57:44
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0