Dagens



 

Har spenderat hela dagen med gruppen i skolan, vi har planerat idrottslektioner vi ska hålla nästa vecka ute i Vidingsjö. Inte helt fel att sitta i gymnastiksalen en hel dag och testa olika redskapsbanor och klura ut vilka lekar som är roligast istället för att sitta i ett klassrum och lösa mattetal som förra terminen ;) Nu har jag precis stekt pannkakor och ätit medan jag skrivit ihop två sidor reflektion med koppling till kursplanen i idrott och hälsa. Effektivitet kallas det! Nu ska jag ta en lång dusch tills alla fönster immar igen, äta apelsinklyftor i mysdressen och läsa i min favoritbok :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Erik Andersson

Det var väldans vad du äter pannkakor hjärtat <3

2011-03-16 @ 19:59:43
Postat av: Emilia

har man bara ägg och mjöl att leva på så vad gör man inte om inte PANNKAKOR! feting smart jue.



kom hit me rej nu!!!!!

2011-03-16 @ 20:55:32
URL: http://emeran.blogg.se/
Postat av: Anonym

FAN VA SNYGG DU E!

2011-03-16 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0