Wakie wakie

Jag vet att jag varit dålig på att blogga och jag vet att ni undrar varför. Men lusten har varit noll och livet har liksom kommit i klämm. Vardagen tog över och orden ville inte ut, och jag tvingar aldrig fram något utan jag vill skriva för att jag just älskar att skriva. Haft ett par tunga veckor nu men det är inget jag vill måla fram här även om det hade varit skönt att få ur mig alla känslor i ord. Men jag kan sakta ner och berätta att jag fått min nya lägenhet, och den ska inom kort skuras ren och piffas till så ordet hem kan smaka gott i munnen. Skolan har legat på hyllan de senaste två veckorna, men tur nog var jag effektiv och skrev klart alla arbeten med en gång och legat så pass före i litteraturen att jag kunnat släppa skolan de senaste och det behövdes verkligen. Förutom en redovisning och en opponering har jag tillbringat dagarna med den mat jag velat äta och den dricka jag velat dricka. Med andra ord en ganska rubbad kost. Jag har spenderat dagar i Örebro och haft Linnea på besök, dansat runt om natten och kollat på alla avsnitt av Solsidan. Jag har sprungit med min musik i öronen och varit med mig själv, jag har försökt att komma på en balans som ska sätta sig bekväm i livet. Ni förstår, ett virrvarr av tankar som make no sense. Allt är i sin ordning med andra ord :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Great to have you back darling!

2011-03-01 @ 18:04:00
Postat av: Emilia

Awww takkkxxx!!! :))))

2011-03-02 @ 06:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0