Torsdagsmys

Okej, jag känner att mina matvanor går lite i obalans just nu. Igår åt jag en halv pepparkakstårta till frukost, panpizza till middag och godis till kvällsmat. Idag åt jag gröt till frukost, tonfisk och gurka till middag och en apelsin till kvällsmat. Livsnjutare och hälsofreak på samma gång. Aja, kom precis hem från ett pass BODYCOMBAT med Lotta, är helt slut i hela kroppen och mina fingrar skakar så jag knappt kan skriva. Hade sjukt mycket träningsvärk sedan pumpen igår också! Men det var en grymt bra release i alla fall :) Ska ta mig en varm dusch nu och avsluta kvällen med ett glas rött. Varför vara nyttig när det ändå snart är helg liksom? Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa igenom min uppsats jag skrev klart idag, den blev på 30 sidor!! Kommer antagligen bara läsa första sidan och börja läsa roliga bloggar istället om jag känner mig själv rätt, hähä. Nåväl, vinglaset är upphällt och duschen väntar, låt torsdagsmyset börja!

Bjuder på en dagens så länge för den som finner det intressant :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Men din kropp är ju så snygg Emilia!! Visst att man kan känna sig pluffsig och ohälsosam med onyttig mat, men ibland så är det helt ok!! :)

2011-03-31 @ 22:28:54
URL: http://justh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha du är ju för goo!

2011-04-01 @ 08:06:29
Postat av: Emilia

Du är så fin Helena!!!!!!! Onyttig mat är alltid okej ;) ;)

2011-04-01 @ 08:43:22
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0