Svettas!

Jag cyklar hem från skolan och det luktar BLÖT ASFALT. Hur underbart är inte det? Världens absolut godaste doft! Dagen har spenderats i skolan 9-16 och vi har haft redskapsgymnastik med hopp och matta. Jag trivdes som fisken i vattnet och agerade visar-docka vid varje moment vilket var hysterisk roligt av olika anledningar. Dels för att jag älskar gymnastik och dels för att jag har världens roligaste kurskamrater och tillsammans är vi som tjugo fåniga fjortonåringar. En riktigt bra dag helt enkelt och jag är helt slut i nacken och axlarna efter att ha stått på händer alltför länge och fått visa övningar i slow motion för de andra ;) Nu ska jag äta ett ägg innan jag drar iväg till gymmet för att köra BODYPUMP. Bara på't igen ladies, nu kööör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0