Några mongon var det här!

Klockan är 6 och jag är på väg mot min andra dag på jobbet. Det fungerar lite som så att det är bara att bita sig i läppen och härda ut tills Erik kommer och hämtar mig klockan två. Då väntas plugg och träning och jag vet redan nu hur många timmars onda fötter som ligger framför mig så jag längtar verkligen efter att få komma hem och plugga. Så länge bjuder jag på en Andy som står i någon slags spagatliknande ställning utan att någon vet varför och agerar paparazzi medan vi ligger och glömmer bort både hur gamla vi är och att det finns någon morgondag. Några mongon med alldeles för många interna skämt med andra ord ;) Ha en underbar dag nu! Puss :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha cpbarn! Älskar ditt host-skratt haha

2011-03-02 @ 16:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0