Lyckopiller




Kolla in denna monstertallrik! Helt bananas att jag kan få i mig så där mycket mat! Utöver en fet tonfisksallad så är jag nyss hemkommen från ett pass Body Combat med min älskade Lotta. Det är helt galet vad lycklig jag blir av Combat, jag har energi att bestiga ett berg just nu! Jag tog till och med den jobbiga cykelvägen hem där det är världens brantaste backe som man vill skjuta sig själv i för att den är så jobbig, men ikväll cyklade jag upp som på små lätta moln. Helt sinnes! Nu måste jag ladda med några avsnitt av Vänner i sängen, imorgon väntas en till fartfylld dag. Vi ska mötas tjugo över sju och ta oss till Vidingsjö för att hålla idrottslektioner på en grundskola där :) Kommer bli riktigt roligt! Sen är det helg och fredagsmyyys, kan man längta mer? GAH :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det är bra jobbat darling! Puss J

2011-03-25 @ 13:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0