Kvällsnöje

Sitter och förundras över hur snabbt solen gick ner, jag som trodde kvällarna hade gått och blivit ljusare? Typiskt oss Svenskar som tar oss vatten över huvud och firar saker allt för fort. Som våren till exempel. Hur många har inte börjat snöra på sig trenchen och tygskorna men går och darrar som asplöv TROTS att solen skiner liksom? Pratade med Malin idag och hon satt på balkongen i bikini. Ja, ni läste rätt. Bikini! Där har vi höjden av vår-cravings! Att hon sen huttrade och eventuellt kommer bli sjuk hör inte till saken, solen sken ju! Tycker det är underbart det där, när vi Nordliga människor äntligen får komma ur vår lilla vinterbubbla och alla blir som galna. Däremot gillar jag inte blickarna jag får när jag vandrar in i klassrummet i mina stövlar för att jag INTE har Converse som ALLA andra. Nej vet ni vad, jag suger på den karamellen lite lite till.. All snö måste ju försvinna först och främst!

Måste bara visa er det bästa ur hela Solsidan. Varsin bäääärrtz. Hahaha, harre min skaparinna alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0