Flytt

Jag har en otroligt jobbig dag framför mig. Ska försöka göra allt för att vända det dåliga till något bra, men när känslan av att vilja krypa ner under täcket framför en film med lösgodis ständigt infinner sig, är motivationen knappast på topp. Önskar att dygnet hade fler timmar, eller kanske att jag var mer effektiv. Nu ska jag städa här hemma hos Lotta, hon kommer hem från Thailand imorgon och kommer som ni förstår vara sådär äckligt fräsch som man bara kan bli om man varit utomlands. Sedan ska jag släpa en resväska större än mig själv bort till Drottninggatan. Ett par kassar med porslin och en del mat ska jag cykla bort också innan jag börjar packa upp flyttlådorna och tar tag i allt som ska fixas i nya lägenheten. Inatt blir den invigd! Funderar på hur jag ska fira detta. Kanske ett glas rött och choklad till en mysig film? Nåväl, dags att göra ett ryck! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till hjärtat! Du är en kämpe :) Puss A

2011-03-03 @ 11:52:05
Postat av: Helena

Vilka supersnygga ben du har Emilis! Om du behöver hjälp med flytten så hör av dig. Visste inte att du var i Linköping :)

2011-03-03 @ 16:45:14
URL: http://justh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Väldigt söt outfit, passade dig bra!

2011-03-03 @ 21:18:31
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0