BESLUTSÅNGEST!

Kan inte bara någon annan bestämma åt mig?? Pank är jag med. Luspank. Lever på gröt, ägg och tonfisk. Bättre bantning får man leta efter. Jäkla lägenhetsbyten och flyttningar ruinerar mig! Tågresor hit och bilresor dit. Funderar på att ta cykeln till Örebro i helgen, går det någon bra cykelbana dit? Eller så stannar jag hemma och äter lite mer gröt, kanske kan spetsa den med lite grus om jag har tur. Nu ska jag ut och springa, sedan ta en sväng till gymmet. Försöka reda ut tankarna och bestämma vilka val jag ska göra här i livet. Som vad jag ska göra i helgen till exempel.. Och kanske att jag tar mig en tallrik gröt till middag efteråt. Varför bryta en god vana? Gah, ge mig en drink och en vit strand NU TACK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hem till gbg i helgen!!!!!!!!!

2011-03-08 @ 18:48:14
Postat av: Malin

Me tooo!!! Jäkla-underbara-hemska-sköna-fattiga-kuk studentliv!

2011-03-08 @ 20:43:01
URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah va rolig du e

2011-03-09 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0