Beneath the sheets of paper lies my truth

Kom precis hem från en powerwalk i det varma men blåsiga vädret. Har varit på gymmet och kört ett pass Booty express och ett pass Core express, mina ben är hyffsat möra nu! Tvek på om jag kommer orka köra Powerbox ikväll, men vem vet ;) Har slängt ihop en tonfisksallad med keso, så ska slå mig till ro med denna och med benen i kors avnjuta ett par avsnitt av Vänner innan jag tar tag i litteraturen. Underbart att få vara ledig från lektioner, allt kan göras i eget tempo.. Vad gör ni idag då? :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade tänkt vila men nu sporrade du mig till att själv gå och träna. Så det blir gymmet för mig!

2011-03-23 @ 15:13:05
Postat av: jennie

härligt tjejen :) kommer du o hälsar på snart?

2011-03-23 @ 15:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0