Att ha måndag




Måndag, ny vecka med nya utmaningar som jag hoppas jag kan springa förbi i rasande fart, för jag har både en helg och en kommande vecka som jag ser otroligt mycket fram emot! Idag har vi haft motorik och trots en noga planering och ett försök till att redovisa motorikbanorna bra så tror jag vi alla var ganska slitna efter helgen. Vi ville helst bara ligga på tjockmattan och prata gossip, gäspa och kommentera helgens bravader. Dock fick vi genomlida några timmar redovisning och väl hemma har jag satt igång med portfolioarbetet. Känner mig inte alls sugen på att plugga när solen skiner utanför! Dock har jag hela veckan ledig från lektioner så att jag kan skriva klart, och på fredag väntas opponering. Så nu ska jag ta en paus för att fika i solen innan jag tar tag i plugget igen. Därefter blir det bodypump med Lotta innan måndagsmyset kan börja! Även om det tjuvstartas redan nu ;)

Kommentarer
Postat av: Arnana

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-11-17 @ 19:51:55
URL: http://arnana.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0