Äntligen helg




Jag tog helg redan igår och det var alldeles splending fantastiskt! Efter en hel dag i skolan med orientering och bollsport (vilket var hysteriskt roligt, höll många gånger på att skratta mig omkull och slå halvt ihjäl mig!) cyklade jag hem till Jonna. Där avnjöt vi fantastiska timmar i solen på hennes balkong, våren kysste bokstavligt talat våra ansikten. Vi drack litervis med kaffe i solen och pratade tills munnarna gick av, helt underbart! Sedan åkte jag hem och städade, hämtade ut mitt nya bredband (yey!) handlade och hämtade upp Erik på resecentrum som avslutade dagen på bästa sätt. Vi tog fredagsmys och åt tacos, godis och drack vin tills vi hamnade i fosterställning i sängen framför Vänner och ingen kunde röra sig i risk för att spy, så mätta var vi. Matkoma när den är som bäst ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0