Det här är min tid



Jag och min pärla Sofia Bara några sekunders vila på denna bild räcker för att jag ska känna att kärlek och omtanke från en vän är något av det finaste som finns. Den enda som saknas på denna bild är Lotta - den trion i höst kommer bli magisk. Men tills dess är det sommar, och egentligen är det inte så svårt att blunda för all smärta, glömma all ondska och se alla ljusglimtar som faktiskt existerar i mitt liv och som gör större betydelse än någonsin. Vilket också gör att en lycka starkare än en förälskelse kan växa, hur omöjligt man än trott att det skulle vara. Och en hjärtesorg kan faktiskt föra med sig mycket gott, och en insikt om att även jag förtjänar att vara lycklig. Ingen ska stå i vägen för mitt välmående. Nu är det min tur att må bra! Och bättre bantningsmetod än att få sitt hjärta krossat är svårt att hitta; 2 kilo på 2 veckor är inte dumt för någon som inte ens försökt ;-)

Men det mest tillfredsställande är då man kan rycka på axlarna och bara säga att I don't give a shit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you <3

2011-06-14 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0