Veckan som gått

www.emeran.blogg.se
Har haft alldeles fantastiskt underbara dagar på jobbet den här veckan, med så mycket skratt och glädje bland både boende och personal. Idag blev det kramkalas på jobbet då hela gänget gick på semester, och en saknad efter mina fyrtioplusare har redan infunnit sig men som tur är har jag kvar mina små sommarvikarier. Ett nytt gäng ordinarie kommer på måndag, och det ska bli spännande att se vilka av dessa man kan flamsa bort tiden på jobbet med. Bortsätt från jobb har jag haft de mysigaste kvällarna någonsin den här veckan. Jag har ätit god mat, druckit gott vin och rusat ner till havet på kvällarna för att suga i mig de sista solstrålarna och doppat mig innan solen har gått ner. Alltså allvarligt talat. Svensk sommar. Bästa västkusten. Fina vänner. Vad slår det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0