So happy I could die

Tillbringar dagen på jobbet, som vanligt, och jag tackar Gud för att jag jobbar med världens goaste jobbarkompis för att denna dag ska både gå fort och fyllas med mycket skratt och skitprat. Efter alldeles för lite sömn och några för många koppar kaffe känner jag mig en aning darrig, men det är med glädje för att få uppleva de bästa kvällarna någonsin. Och lyckan i att Lotta kommer och besöker Kullavik på fredag är ofattbar! Och även om jag tvingas jobba hela helgen så har jag de där underbara kvällarna och nätterna då jag faktiskt mår som bäst. Och hey, jag har ju bara två veckor kvar på jobbet. Sen jävlar!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Va gärna med på min tävling! :) Du kanske vinner! För att vara med - gå in på den här länken: http://mmeerriiaamsss.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment

2011-07-20 @ 10:32:41
URL: http://mmeerriiaamsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0