Gårdagen

Var på gymmet och tränade med Markus efter en kanondag på jobbet.
www.emeran.blogg.se
Efter träningen gick vi och käkade pizza!
www.emeran.blogg.se
Sedan fick jag övningsköra och trots att jag bara kört några få gånger så sa Markus att jag körde perfekt! Haha, förstår ni hur stolt och överlycklig jag blev eller? Backade hundra meter, parkerade, startade i backe, körde på en smal slingrig väg, mötte bilar på den extremt smala och slingriga vägen (höll ju visserligen på att kissa ner mig på köpet men det låtsades jag ju inte om) och gjorde sånt där självklart för er då, men alldeles häpnadsväckande extraordinärt för mig ;)
www.emeran.blogg.se
Sedan åkte vi hem till Niklas för att bara hänga på balkongen och dricka vin med resten av järngänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0