Du gjorde mig hel igen

Hallå, det här går ju inge bra. Har utlovade inlägg att publicera men dagarna går i ett och jag vet inte om det är det faktum att jag sprudlar av lycka eller att jag faktiskt saknar en dator som gör att bloggandet blir lidande. Antagligen beror det egentligen på att jag inte har någon tid. Men så fort jag har en dator framför mig, och inte jobbar eller lever livet till den grad att det bubblar i hela kroppen, så lovar jag att bli bättre på det här bloggandet. Och dessutom har jag sisådär sjuhundratrettio tusen bilder att bjuda er på. Nu kommer Niklas med maten, vi ska äta, dricka vin och kolla på Heja Björn tills vi kiknar av skratt. Underbara jävla tillvaro alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0