Det är min tur nu

www.emeran.blogg.se
Jag och Markus har lekt sönder hela kvällen sedan jag kom hem från jobbet. Vi har badat, legat på altanen och solat, druckit cider, flamsat runt och bara varit. Och även om han är en gammal pojkvän så känns det som att vi är syskon. Vi bråkar, retas, slår varann, blir ovänner, blir sams, hånar varandra och är riktigt elaka. Men framför allt så är vi bästa vänner :-) Nu har jag iallafall precis varit ute och kört Markus bil och efter att ha kört som en kung så är lyckan total! Livet har aldrig varit såhär lätt att leva. När ska det vända egentligen? Men som en kär vän sa till mig. Efter allt som hänt genom åren Emilia.. Det är din tur nu. Och jag kan inte hålla med mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0