Äntligen midsommar!

Jag är så glad att just jag lever mitt liv och ingen annan. Vill inte byta ut något eller någon eller mig själv för allt i världen. Och det är lustigt med tanke på hur jag för bara några veckor sedan ville vara vem som helst i hela världen bortsätt från mig själv. Hur som helst är det äntligen fredag vilket betyder att jag är ledig, jag har fått sova ut, jag börjar inte jobba fören imorgon lunch och det är äntligen dags för MIDSOMMAR NUMMER 3!
www.emeran.blogg.se
Själva midsommar som var den 24:e var den första, förra fredagen den 1:e var midsommar nummer 2 och ikväll vankas alltså midsommar nummer 3. Och så kommer vi köra hela sommaren ut, så många fredagar vi kan. Och eftersom det då är midsommar ikväll dukar vi (åter igen) upp långbord, vi ska grilla, vi ska göra bål, vi ska hoppa säck, göra stafetter, bli skamligt fulla och bete oss precis så vi gjort förra fredagen och fredagen innan dess.
www.emeran.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt vad roligt!

2011-07-08 @ 12:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0