Love makes the world goes round

Sitter och knappar in akademiska formuleringar på ett arbete och lyssnar på musik från the 90's, har lite vuxen-noja och försöker göra det mesta för att underlätta 2011 och dess ansvar som hör till. Mina rosa tajts är på och det enda som saknas är pannbandet, var tusan har jag lagt det? Förutom min specialitet ordbajsa, så är jag härmed feberfri! Bara femtontusen liter snor som hänger sig kvar, men jag är typ friskförklarad :D Igår hade vi fredagsmys här hemma, vi åt gravad lax, drack vin och kollade på mitt favoritprogram alla år - Let's Dance! Andreas joinade oss och vi satt uppe hela natten och pratade och kollade på Schindlers List för (jag skämtar seriöst inte) tvåhundraelfte gången (utan överdrift) eftersom det är den bästa filmen jag sett i hela mitt liv. Se den or die, utan krydd! Ikväll blir det bio :) Funderar på Due Date, för det går inte mycket annat om man inte vill se fenomenet pratade hundar med svenskt tal (kan lika gärna skjuta mig i huvudet).. OCH trailern skvallrar om skäggiga män och hysteriska asgarv :-) Tur att jag har en paparazzi här hemma så jag kan bjuda er på bilder ;)



/ Primeboots Vagabond / Tights Lindex / Tunika Odd Molly / Jacka Odd Molly / Halsdukar Gina tricot /


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg!

2011-01-09 @ 13:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0