So I strive to be healthy

Hur det än är möjligt så mår jag ännu sämre idag. Besvikelsen är total då jag verkligen trodde att jag var på bättringsvägen. Det påminner lite om svininfluensan som drabbade mig förra året, uuhhhrrr. Jag tog i alla fall vaccin efter det så lär väl slippa svinis i år. Nä, Eriks gamla virus slog värre på mig helt enkelt. Min röst är helt borta, tackar gud för att ingen hör mina ynkla försök till att sjunga med i vem vet inte du, vem vet inte jag. Ligger nerbäddad i soffan med täcke och kuddar, datorn ligger på magen och det enda som lyckats förtäras idag är två negerbollar som blev över från igår när jag bakade till min baby som var sötsugen :) Träningen blir åter bortskjuten, det kryper i kroppen och jag vill bara sätta tänderna i svettiga push-it låtar och steppa bort i oldies som Shakira!! Men nej, träning får vänta ett bra tag till om jag ska bli frisk, vilket jag verkligen vill bli nu! När Erik låg sjuk på nyår så förstod inte jag varför han inte bara kunde piggna till och vara med ändå, man behöver ju inte ligga i sängen bara för att man är sjuk, dah. Killar gör ju sig som bekant så ynkliga de bara kan. Nu i efterhand förstår jag att han nog faktiskt var sjuk. What can I say.. Karma is a bitch.

Planerar lite goda drinkar jag ska göra inför groggafton istället, det gäller att se framåt :) Jag ska duka upp långbord och skämma bort några gosungar med trerätters middag och groggar i olika smaker om några veckor. Groggafton senast blev ju en succé!



Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken brunis du är :-) och på tal om drinkarna och din födelsedagsfest, CAN'T WAIT :-)

2011-01-06 @ 20:25:25
URL: http://fridasundholm.myshowroom.se
Postat av: babe

asså hur kan du bli så brun i Sverige liksom? när du är blond? galet!

2011-01-06 @ 21:13:10
Postat av: Emilia

Det kommer bli kalas kuuuul! :-)

2011-01-07 @ 14:06:34
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0