Minnen: och en längtan efter våren

Jag sitter hemma och väntar på min älskling, vi ska köpa hem sushi och jag ska fira att jag hade min sista lektion idag på Örebro universitet genom att inte göra någonting alls. Möjligvis kolla på en film :) Veckan som kommer ska spenderas med massa plugg, och den 25:e börjar min nya kurs i Linköping. Så alla ni som frågat och jag inte hunnit svara, jag kommer till Linköping strax innan dess. Förresten, tack alla underbara som hörde av sig igår! Det värmer mitt lilla hjärta och jag blev rörd till tårar av allas fina ord, sms och alla fina komplimanger. Det betyder guld, hoppas ni förstår det ♥
Nu kommer Erik, dags för sushi! Jag är utsvulten, keso och avokado må vara nyttigt men man står sig
då inte en hel dag på det! Bjuder på ett bildregn så länge, puss!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha älskar den bilden på dig! Underbara minnen!

2011-01-13 @ 21:13:09
Postat av: Emilia

itte lide skev då elle

2011-01-14 @ 14:07:08
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0