Sa du hajk?

Arbetsintervjun imorse gick strålande, så kommer framöver börja jobba på ett vårdboende här i Linköping. Känns underbart med en säkrad sommar! Jag har garanterat jobb hemma i Göteborg varje sommar på ett äldreboende där, men en hel sommar hemma hos föräldrarna ännu ett år..? I don't think so. Kommer bli grymt roligt att spendera sommaren här och åka hem till Göteborg och vara helt ledig och bara njuta av underbara Västkusten istället för att jobba där. (Sen kommer självklart några roadtrip till Örebro bli av). Efter intervjun åkte jag och Lotta och tränade, blev ett pass Zuma och Core. Nu ska vi in till stan och handla lite smått och gott till min nya kurs Idrott. Jag behöver stormkök med bränsle, liggunderlag, kåsa med mera. Kommer bli en helt sjukt grym vår känner jag på mig med massor av frisk luft, haha.. Vi kommer sova utomhus under vindskydd bland annat, där snackar vi frisk luft!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte stormkök jätte dyrt?

2011-01-25 @ 16:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0