Earrings from Diddi

Är supernöjd med mina nya örhängen från Diddi för ynka 149 kronor. Vilket kap! Nu hoppas vi bara att dessa hänger med ett tag, har en odräglig förmåga att tappa örhängen när jag bland annat står på huvudet på dansgolven och så vidare. Och människor har en tendens att slita av mina örhängen i deras vilda gester, vilket jag självklart oftast är väldigt omedveten om då det upptäcks dagen efter ^^ Frågan är om det är en av mina dåliga ursäkter eller om det faktiskt stämmer. Nu ska jag iväg till gymmet med världens gosigaste kille :) Ha de!


Kommentarer
Postat av: C

Haha det är så sjukt sant! Du tappar örhängen oftare än vad jag byter strumpor! Haha så himla bäst är du

2011-01-19 @ 16:17:31
Postat av: C

Haha det är så sjukt sant! Du tappar örhängen oftare än vad jag byter strumpor! Haha så himla bäst är du

2011-01-19 @ 16:19:02
Postat av: Kelly McCleskey

I have been searching for a month for the DIDDI earrings that you are wearing in this picture. Can you PLEASE tell me where you bought them. I have a pair but lost one of them, And I am not having any luck in finding them. I live in Michigan, USA. would you consider selling your pair??? I only speak and write English so I hope that I have sent this correctly. you may also call me at (248)303-8971. Thanks for your time. Kelly.

2011-02-03 @ 16:47:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Kelly McCleskey

I have been searching for a month for the DIDDI earrings that you are wearing in this picture. Can you PLEASE tell me where you bought them. I have a pair but lost one of them, And I am not having any luck in finding them. I live in Michigan, USA. would you consider selling your pair??? I only speak and write English so I hope that I have sent this correctly. you may also call me at (248)303-8971. Thanks for your time. Kelly.

2011-02-03 @ 16:51:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0