Och jag ska aldrig säga sanningen till nån, som saknar förmågan att förstå

Jag är sick and tired på människor som ljuger och går runt med alldeles för låga tankar om andra, som är så fega och rädda för konflikter att jag vill spy på er. Men det gör jag inte, jag tar skiten och förlåter er. Så som jag förlåtit alla. Finns det någon som inte sårat mig ännu? Om inte, passa på! Jag vet att ni gillar att sparka på de som ligger, snacka er skit och låt er avundsjuka styra er. Det känns skönt för er att kunna störa er på andra, för då mår ni själva så mycket bättre. Så let's get this party started, förr eller senare kommer det ändå hända för så har det ju alltid varit. Men tro inte att jag inte lärt mig något av er, jo men visst jag det! :D Lärt mig att aldrig lita på någon annan än mig själv, lärt mig att aldrig öppna min mun i onödan, lärt mig att aldrig berätta något om mig själv till någon annan. Det är så jag vill ha det. För skulle min mun råka ploppa ut något om mig själv, då vet jag att ni sätter igång och sparkar. Men mitt bland alla energisugare finns det guldklimpar, vars närvaro och skratt smittar av sig lycka. Och vid tillfällen som dessa vill jag bara vara med er :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Men äru goooo eller?! Jaa-aa!

2011-01-29 @ 01:29:06
Postat av: Malin

Den goaste!!

2011-01-29 @ 10:39:08
Postat av: Emilia

Right back at ya!! ;)

2011-01-29 @ 11:50:07
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0