Mitt jullov - veckoresumé

Blivit retad av Erik för att ha lyssnat på Bruno Mars Grenade på repeat hela veckan, blivit kortast i familjen, förbiväxt av lillasyster. Blivit plågad av västkustens fuktiga kyla, sprungit och gjort världens roligaste vurpa mitt på avenyn (haha, skrattar fortfarande när jag tänker på det). Dansat loss på Hard Rock Café, åkt färja till mitt barndomshem, suttit uppe sent och kollat på American Dad och somnat tungt på min fästmans bröst. Jag har fått massa nya Odd Molly klänningar, lantlig inredning till lägenheten, Matrix schampoo och balsam som räcker i typ 4 år. Fått lyxiga krämer, parfymer, en värmande päls, nya köksredskap och sängkläder. Jag har ätit för god mat för min mages bästa, och skrattat så hårt att jag fått träningsvärk. Blivit påmind om att det är i Göreborg jag vill bo i framtiden, nära havet och med goa människor nära till hands. I en nyrenoverad lägenhet med massa vackra stuckaturer i taget, med stora fönster och en vit kakelugn. Sedan ett vitt hus vid havet, med egen brygga. Och en eka att ta ut till närmsta holme, bara för att få hoppa från röda klippor. Men tills dess ska jag njuta av vår underbara lägenhet och studentlivet här i Örebro. För även om det varit magiskt att vara hemma och hälsa på, så är det faktiskt ännu skönare att komma hem.


Kommentarer
Postat av: Helena

Du är så snygg!! Underbara bilder :) Tycker verkligen du ska framkalla fotot på dig med dina söta systrar! puss

2011-01-03 @ 00:20:15
URL: http://justh.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj va hunrig man blev plötsligt :D

2011-01-04 @ 16:24:36
Postat av: Emilia

Tack! :) Ja visst blir man ;)

2011-01-05 @ 14:41:55
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0