Kvällstankar



Ikväll har jag svettats mängder på World Class, tagit en lång dusch, fått middag serverad av finaste paret och nu sitter jag lutad mot tusen kuddar och har datorn i knät. Känslan av total utmattning har infunnit sig samtidigt som jag vill vara uppe hela natten och bara läsa och lyssna på musik! Ibland känner jag mig som fjorton igen, vill bara vara hela tiden. Har hört att det inte går tredje året på universitetet. Eller är det exakt det som går? Pratade nyss med Erik i telefon och han är alltid lika intelligent. Fastnar med sitt head-set i stekpannans handtag och går därifrån. Skriker till över vad som hade kunnat sluta i katastrof samtidigt som han frågar var tomatsåsen står. Jag får en känsla av att min mamma-roll i vårt förhållande kanske inte varit så sund för denna 23-åring?

Två punkter som jag finner relevanta att dela med mig av innan jag säger godnatt:
1. Uttryck som gör mig olustig. Att "eye-balla" någon.
2. Höjden av självförnedring. Att kalla någon för loser i skrift men stavar fel och skriver "looser".

Kommentarer
Postat av: Erik Andersson

du är grym babe =) tack för hänvisning till tomatsåsen

2011-02-01 @ 00:05:24
Postat av: Anonym

Haha love you!

2011-02-01 @ 07:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0