Hide my head I wanna drown my sorrow

Efter en vecka i Linkan tillbringar jag torsdag till måndag här i Örebro. Det blir inget storslaget firande för att jag fyllt år, antagligen så är det inte en lika stor grej att fylla år när man blir vuxen? Jag hade mer tänkt barnkalas eller fjortisfylla, men jag fyllde visst 22. Längtar redan till 50 så man kan slå till med stor fest ;) Imorgon har jag och Erik vår förlovningsdag, så något bör väl firas då i alla fall. En god middag och ett glas vin hade inte suttit helt fel. Idag blir det plugg och mys, och ikväll ska jag laga något gott och dricka vin med mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Massa grattis-pussar <3

2011-01-29 @ 10:42:33
Postat av: Emilia

Tack :)

2011-01-29 @ 11:48:14
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0