En omtenta måste alla gå igenom

Går igenom min matte-tenta som jag måste göra om för att jag hade två fel. Två fel!? Här snackar vi en sträng lärare! Åh blir tokig på mig själv. Blir ännu mer irriterad när jag ser att jag klarade alla VG-frågor med alla rätt på dom men två fel på G-frågorna. Som dessutom är slarvfel. Varför har jag alltid så brottom? Matte är det värsta som finns och att göra om en tenta blir så mycket jobbigare, matte är ju en färskvara! Knäpp med fingrarna och jag har glömt bort allt. Dessutom är matte mitt svagaste ämne. Ibland kan man bara höra ordet matte och få ont i magen. Eller när man tittar på en meterlång ekvation på pappret och inser att tårana håller på att komma. Då är inte matte ens bästa ämne direkt.
Nej nu måste jag fortsätta! Kämpa kämpa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker du är grymt duktig vännen! Du klarar alltid allt. Matte är svårt, hade själv aldrig klarat det! Puss puss

2011-01-14 @ 12:51:15
Postat av: Emilia

Tack darrrrling!

2011-01-14 @ 14:07:46
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0