Slagsmål, psykfall och massor av kärlek

Gårdagen spenderades hemma hos Peter med många skratt och förvånadsvärt lättdrucket vin, för att sedan rulla vidare till Pitchers där det bjöds på mer sällskap (i både positiv och negativ bemärkelse). En odräglig kille tog sig rätten att lägga händerna på minst sagt opassande ställen på min kropp, och förnedra mig genom att dra upp min klänning och visa hela min röv inför halva puben. (Låter som något hämtat ur 1800-talet). Erik flög på honom, med all rätt, och fick därmed en rak höger på näsan av psykfallet. Det var blod överallt, jag stod i mitten med glas-splitter över hela mig och Erik vacklade av chock och vakter flög på psykfallet. Efter många svordomar inombords kom polisen som tur var och tog över dramat. Erik gjorde en polisanmälan och några pussar senare verkade han repat sig ganska bra ;) Kvällen avslutades på Strömpis där vi bokstavligt talet flög över dansgolvet till svenska klassiker. Riktigt riktigt roligt, speciellt med Andy-Apa som var nära att bli utslängd på grund av sin galna dans, haha. Efterfesten ägde rum hemma hos oss i form av köttfärssås och snabbmakaroner, sallad och cola. Precis så en utekväll bör avslutas! Dagen har spenderats med vänner som sov över, film och hämtmat. Soffan har nog aldrig varit så skön som idag! Nu ska vi åka iväg och köpa sushi, kvällen ska spenderas hemma hos fina Frida med gott sällskap och Solsidan. Hoppas ni haft en bra helg, puss :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jävlar va fit du är människa! Så vältränad! :O Hoppas ni mår bra nu efter allt drama. Puss puss

2011-01-17 @ 15:27:21
Postat av: Frida

så jäääävla snygg klänning :-) ME LIKE! och sen är du galet snygg!!

2011-01-17 @ 19:28:20
URL: http://fridasundholm.myshowroom.se
Postat av: Emilia

Men gud tack fina söta rara! :)

2011-01-18 @ 16:09:48
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0