Debut

Försöker mig på mobilbloggning för första gången - ja, vi avancerar. Börjar bli en rutinerad bloggers som dom säger! Dock har bara första meningen krävt oändligt mycket tid och en eventuell nacksparr, så får se hur återkommande denna vana blir. Dessutom ligger iphones autocorrect och lurar, kalla det ren tur att inte en rad olämpliga meningar sprungit iväg redan! För att försöka komma till saken, sitter just nu på tåget tillbaka till Linkan. Läser, dricker te och varvar med att dra blicken ut mot landskapen som hastigt åker förbi, det ena efter det andra. Har Regina Spektor i öronen och när jag ser tallarnas toppar och solen som skyndar sig ner känner jag hur livet är mitt.


Kommentarer
Postat av: Erik Andersson

nemen vad mysigt min älskling haft det på tåget då!

2011-01-31 @ 19:58:10
Postat av: Erik Andersson

iee vad du är goo!

2011-01-31 @ 19:59:38
Postat av: Anonym

PUSS!

2011-01-31 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0