Army jacket with leather sleeves

Denna army jacka med skinnärmar från Urban Outfitters är to die for!! Jaja, drömma kan man.. Hur har er dag varit då? Min dag har rullat på med tråkiga men nödvändiga sysslor, och även om jag är ledig från lektioner så går min kropp på högvarv och jag kan inte riktigt slappna av. Det är så mycket som tar energi, bara alla tankar gör mig utmattad. Idag kom hyreskontraktet i alla fall, dags att göra flytten officiell då. Jag längtar efter en rolig helg och en utmanande vår i Linköping, samtidigt gör det ont att inte träffa min baby varje dag. Vi sitter i princip ihop, hur ska vi kunna klippa navelsträngen? Haha. Nåväl, efter regn kommer solsken :)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du om man kan köpa vanliga army jackor där också? :)

2011-01-20 @ 10:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0