When Im sad I stop being sad and be awesome instead

Rubriken talar för sig själv. När jag är ledsen lurar jag mig själv att vara glad tills jag blir glad. Lura dig till framgång, lura dig till lycka! Ibland kan det vara befirande att begrava ansiktet i kudden och tjuta högre än en kärring på amfetamin, men när man inte orkar må dåligt mer så är det bara att fejka glädjen tills blir glad. Fake it till you make it. Vem som än kom på det ordspråket är en smart jäkel :) Och de borde man ha med sig i alla sammanhang här i livet. Jobb, skola, relationer, sport. Jag klarar allt. Även när jag inte kan något så klarar jag det för jag lurar mig själv att jag är grym på det. Så fake it till you make it. För er tjejer borde det inte vara några problem, hehe ;)

Och för övrigt vill jag bara konstatera (efter att ha haft lite tjejsnack med en tjejkompis) att hade killar fått testa på att vara tjej om ens för en dag, hade de blivit knäckta av alla de känslor och hormoner som strömmar genom våra kroppar. Om de ens hade en susning om hur jobbigt det kan vara att helt plötsligt ha stora krokodiltårar som bara vill ut när vi minst anar det, eller när en irritation tar över vårt humör sådär en vecka i månaden och förvrider våra söta små ansikten till sura citroner. Vi gör det inte frivilligt. Så killar som tycker era tjejer är känsliga, ta lite hänsyn for christ's sake!


Kommentarer
Postat av: Erik Andersson

Vilken fantasisk bild på dig hjärtat!

2011-02-04 @ 13:25:07
Postat av: Anonym

True story!

2011-02-04 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0