Centbridge he said

Flera har svarat på en annons jag lagt ut om önskat rum eller lägenhet att hyra, men what's up med endast killar som hör av sig? Råkade jag sätta in annonsen under fel kategori eller? *blink blink* Nevars. De är väl lika desperata som alla andra efter att spara pengar på någon annan. Frågan är hur fräscht det hade varit på en skala att dela en 4:a med två killar? Nej tack. Dagen har spenderats med plugg, varje dag är den andra lik. När ska det hända något häpnadsväckande roligt egentligen? Kanske imorgon efter att min tenta är gjord. Då blir det FÄST kan jag löva! Ska inviga lite nya kläder och göra delicious goda glassdrinkar har jag lovat Erik och Andreas :) Det är drinkarna jag har lovat att göra alltså, inte att inviga nya kläder ;) Nu ska jag fortsätta plugga, sedan städa lite och därefter åker jag till Örebro och där kommer jag stanna till måndag. Som jag längtar efter min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0