Grönt är skönt

Det värsta med onsdagar i Linköping är att det inte är lill-lördag här då. Här är det torsdagar som gäller om du vill utan skam dricka ett oskyldigt glas vin eller varför inte gå ut för några glas. Här är det alltså torsdag som gäller, som ligger alldeles för nära fredag och skulle alldeles förstöra fredagens magik om den användes som lill-lördag enligt mig. Men vad vet jag. Mina åsikter kommer och går fortare än du kan säga hjälp och jag har bättre sent än aldrig förstått det otroligt vackra med olivträd, och kan inte förstå hur jag inte uppmärksammat detta tidigare. Ni förstår, varje vecka är jag den andra olik. Så bli inte förvånade om jag står på baren och utför någon slags fylledans på torsdag och anser att "torsdagar is the shit". Men något som är säkert är i alla fall hur magnifika olivträd kan vara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar olivträd. Så fint! Men ta du ett glas vin ändå tycker jag. /"G" haha

2011-02-16 @ 21:51:48
Postat av: Sofia

Det är otroligt vackert!

2011-02-17 @ 10:21:22
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0