Dagens

Dagen har spenderats först i skolan, vi har planerat mat inför internatet nästa vecka och fått tips om hur vi ska klä oss för att palla kylan när vi ska sova utomhus. Jag måste köpa sådana där värmande "trosor" som värmer buken och bålen. Jag kommer vara smokin' hot med andra ord! Nu sitter jag skräddare i soffan hemma hos syrran och pluggar matte, OC är på i bakgrunden och jag ska alldeles strax göra mig en ostsmörgås och ett glas Oboy :) När Lotta kommer hem blir det träning på World Class och sedan blir det packning! Imorgon får jag nämligen nycklarna till lägenheten och alla kläder ska packas. Spännande! Undrar om det kryper maskar på golven som i Jonnas korridor, eller råttor som i Lottas gamla korridor? Oh my, jag kommer dö.

                                  Invigde min nya topp från Vila idag, endast 75 kr på rean!
www.emeran.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha nejdå det kommer säkert bli jättebra!



själv ska jag baka mig en pizza nu och bara se på tv hela kvällen:D

2011-02-01 @ 20:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0