Träningsneeerd

Två timmar efter ett underbart pass Bodypump och mina ben skakar fortfarande. Måste bara tala om för er därute som inte kör Bodypump vad mycket ni går miste om! Mesiga skivstångspass räknas tyvärr inte (förlåt älsklings-Frida jag vet att du kör det och du är grymt duktig) men den enda riktiga träningen som ger maximal effekt är Les Mills Bodypump. Testa testa testa, jag lovar att ni inte kommer ångra er! Du bränner fett, bygger muskler och utsätter dig för mjölksyra under hela passet. Och musiken, åh ursäkta geek-varningen nu, men musiken är oslagbar! Mer peppad kan du inte bli, och Les Mills koegrafier är bäst bäst bäst. Speciellt med en grym intruktör. Anders på World Class är så grym och peppar så hårt att jag nästan höll på att svimma förut, och då har jag ändå kört Bodypump i nästan 5 år. Han är så tuff och bara hans närvaro fick mig att öka på varje muskellåt, och den svettmängd jag producerade trodde jag inte var fysiskt möjligt. Så kom igen tjejer, ni kan svettas mer än ni tror! Men framförallt, ni kan alltid blir mer vältränade ;) Sen får vi ju inte glömma Bodycombat, Bodystep och Bodyjam! Och hey, alla tycker om olika pass och olika sorters träning, men ge det en chans i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt bra marknadsföring iaf, du borde få betalt! Haha nerå. Kram fining!

2011-02-16 @ 22:13:15
Postat av: Anna

Body pump är oslagbart! Men skrämmande nog var det kanske 5 år sedan jag körde det sist. Inte okej!

2011-02-16 @ 22:23:50
Postat av: Paulina hilding

duktig du är som tränar på :) fin blogg tjejen!

2011-02-16 @ 23:54:30
URL: http://paulinas.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

Ja skivstångspass är inte riktigt samma sak faktiskt tyvärr :/ Meeeeen det är ganska bra det med! XD

2011-02-17 @ 08:53:48
Postat av: Frida

PUUUUUSSS!

2011-02-18 @ 09:53:55
URL: http://fridasundholm.myshowroom.se
Postat av: frida igeeeen

& du, jag vet ingen skillnad på bodypump och skivstångspass. körde alltid bodypump hemma och de är precis som friskis skivstångspass fast de heter inte bodypump. sådesååååååå ;-)

2011-02-18 @ 09:55:47
Postat av: Anonym

Då har du tur för när jag kört de har

Man typ somnat haha :p eller så hade jag bara otur! Puuuuuuussssss

2011-02-18 @ 11:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0