Mitt mål

För tillfället känns det väldigt svårt att ombona ett rum på 20 kvadratmeter med en studentinkomst och med en lägenhet i Örebro som tar upp alla möbler och all inredning jag äger i åtminstånde 4 månader till. Jag får läsa massvis med böcker nu när jag inte kommer ha någon tv och köpa smart förvaring i form av vackra askar och göra den lilla ytan så mysig som jag bara kan. Mitt mål ser ungefär ut såhär som på bilden nedan. Ingenting är omöjligt. Snart ska jag cykla bort till en second hand butik och leta fynd. Därefter hämtar jag ut nycklarna till nya lägenheten och är redo att ta på handskarna för att dränka rummet i klorin och ajax och skrubba bort alla spår av tidigare bosatta människa ;) Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0